Οι αεροπορικές εταιρείες που θα πετούν στις 28 άγονες γραμμές.

1215

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της διαγωνιστικής διαδικασίας για την εκμετάλλευση των άγονων αεροπορικών γραμμών το συνολικό αντιστάθμισμα που θα καταβληθεί ανέρχεται σε περίπου 9 εκατομμύρια ετησίως έναντι 45 εκατομμυρίων που καταβάλλονταν μέχρι σήμερα.

Όπως ανακοίνωσε η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας σε 36 εκατομμύρια ευρώ ετησίως έφτασε το όφελος για το Ελληνικό Δημόσιο από τη νέα διαδικασία για την εκμετάλλευση των άγονων γραμμών.

Αν και ο αρχικός αριθμός των γραμμών ήταν 28, τελικά υπό το καθεστώς των «άγονων» παρέμειναν οι 20, αφού για οκτώ από αυτές εκδηλώθηκε ενδιαφέρον από αεροπορικές εταιρείες για εκμετάλλευση από 01/10/2016 έως 30/09/2020, χωρίς αποκλειστικότητα και χωρίς οικονομικό αντιστάθμισμα.

Οι γραμμές αυτές είναι οι: Αθήνα-Πάρος, Αθήνα-Ικαρία, Αθήνα-Κύθηρα, Αθήνα-Σκιάθος, Αθήνα-Ζάκυνθος, Αθήνα-Κάρπαθος, Θεσσαλονίκη-Χίος και Θεσσαλονίκη-Σάμος.

Οι αεροπορικές Εταιρείες στις οποίες κατακυρώθηκαν οι γραμμές:
Για εννέα γραμμές αναδείχθηκαν ανάδοχοι για το διάστημα από 1ης Οκτωβρίου 2016 μέχρι 30 Σεπτεμβρίου 2020, ενώ για άλλες 10 γραμμές ο διαγωνισμός επαναπροκηρύχθηκε για τον ερχόμενο Απρίλιο και στο μεσοδιάστημα ανανεώθηκαν οι συμβάσεις τους έως και τον Μάρτιο του 2017.

Οι γραμμές για τις οποίες υπήρξε ανάδοχος θα εκτελούνται:

• Από την αεροπορική εταιρεία ASTRA AIRLINES οι γραμμές Αθήνα – Κάλυμνος και Θεσσαλονίκη – Λήμνος – Ικαρία.

• Από την εταιρεία OLYMPIC AIR οι γραμμές Αθήνα – Λέρος, Θεσσαλονίκη – Καλαμάτα, Αθήνα – Σκύρος και Ρόδος – Καστελόριζο.

• Από τη SKY EXPRESS οι γραμμές Αθήνα – Σύρος, Αθήνα – Αστυπάλαια και Ρόδος – Κάρπαθος – Κάσος.

Εως και τα τέλη Μαρτίου 2017, οπότε και θα ακολουθήσει νέος διαγωνισμός, η OLYMPIC AIR ανέλαβε τις γραμμές:

Λήμνος – Μυτιλήνη – Χίος – Σάμος – Ρόδος,

Ρόδος – Κως – Κάλυμνος – Λέρος – Αστυπάλαια,

Θεσσαλονίκη – Κέρκυρα και Θεσσαλονίκη – Σκύρος,

ενώ η SKY EXPRESS ανέλαβε τις γραμμές

Αθήνα – Μήλος,

Αθήνα – Νάξος,

Αθήνα – Σητεία,

Ακτιο – Σητεία,

Αλεξανδρούπολη – Σητεία και

Κέρκυρα – Ακτιο – Κεφαλονιά – Ζάκυνθος.

Για τη γραμμή Αθήνα – Κοζάνη – Καστοριά, για την οποία δεν υπεβλήθη προσφορά, τροποποιήθηκε η ισχύουσα μέχρι 31/08/2018 σύμβαση της εταιρείας ASTRA AIRLINES κατόπιν τροποποίησης ως προς το αντιστάθμισμα (660.000 ευρώ ετησίως).




Σάββας Δρόσος - Τοπογράφος Μηχανικός
Σάββας Δρόσος - Τοπογράφος Μηχανικός
Σάββας Δρόσος - Τοπογράφος Μηχανικός
Σάββας Δρόσος - Τοπογράφος Μηχανικός