Αιχμές κατά της προηγούμενης Διοίκησης του ΔΛΤ από τον εργολάβο Ν.Κρούσκο για το έργο του εξωτερικού μόλου Καλύμνου.

1577

Με αφορμή την έναρξη των εργασιών για την εκβάθυνση στον εξωτερικό μόλο Καλύμνου, προκειμένου να υπάρχει δυνατότητα για την προσέγγιση πλοίων τύπου BLUE STAR 1 και 2, στον φακό της εκπομπής «Εν Καλύμνω» και στο Δημοσιογράφο Μάμα Χαραμαντά μίλησαν ο Πρόεδρος του ΔΛΤ Καλύμνου Σάκης Τηλιακός και  ο εκπρόσωπος της αναδόχου του έργου  εταιρείας 3Κ,  Νικόλαος Κρούσκος.

%ce%bc%cf%80%ce%bb%ce%bf%cf%85

Θα σταθούμε στις δηλώσεις του εργολάβου  Ν.Κρούσκου ο οποίος αναφέρθηκε στο προηγούμενο έργο που εκτελέστηκε πριν 5 χρόνια και δαπανήθηκαν 370.000 ευρώ, αφήνοντας εμμέσως πλην σαφώς να εννοηθεί, ότι η τότε Διοίκηση του ΔΛΤ Καλύμνου του Δ.Διακομιχάλη προέβη στην εκτέλεση ενός άχρηστου έργου, που ερχόμαστε σήμερα να καταστρέψουμε για να φτιάξουμε ένα άλλο.

Συγκεριμένα ο Ν.Κρούσκος είπε:

«Δυστυχώς πρόκειται για ένα έργο μη δημιουργικό.

Οι εργασίες που εκτελούμε αυτή τη στιγμή είναι καθαίρεσης και καταστροφής ενός έργου ,για το οποίο δαπανήθηκαν προ 5 ετών από Λιμενικό Ταμείο 370.000 ευρώ.

Ας κρίνει ο καθένας το τι και το πως.

Πριν 5 χρόνια υλοποιήθηκε ένα έργο το οποίο τελικά δεν έδωσε την λύση. Πέντε χρόνια μετά, ερχόμαστε για να γίνει ένα δεύτερο έργο που θα καταστρέφει το προηγούμενο. Όποιος θέλει να το καταλάβει ας το καταλάβει

Δεν μπορούμε να νιώσουμε και ιδιαίτερα υπερήφανοι. Δεν δημιουργούμε αυτή τη στιγμή, μάλλον καταστρέφουμε.»

  Είναι προφανές ότι ο Ν.Κρούσκος απέφυγε επιμελώς ή λησμόνησε  να αναφερθεί ότι το προηγούμενο έργο που στοίχισε 370.000 ευρώ, αφορούσε στην θωράκιση του κρηπιδότοιχου και στην αποκατάσταση των εκτεταμένων  υποσκαφών (σπηλαίωσης) στον πόδα του μόλου, που είχαν δημιουργηθεί και οι οποίες έθεταν σε άµεσο κίνδυνο την ευστάθειά του.

Ένα έργο το οποίο εκτελέστηκε κανονικά, σύμφωνα με την προβλεπόμενη μελέτη , έγινε η παράδοση και παραλαβή του έργου από τους υπευθύνους, χωρίς να υπάρξει κάποιο πρόβλημα.

Το νέο έργο που ανέλαβε η Εταιρεία του κ. Κρούσκου, που το συνολικό ύψος της δαπάνης ανέρχεται στο ποσό των 100.700 ευρώ, αφορά στην εκβάθυνηση ή για να ακριβολογούμε να αναφέρουμε αυτούσιο τον τίτλο όπως περιλαμβάνεται στη σύμβαση που υπέγραψε η εταιρεία του με το ΔΛΤ Καλύμνου και είναι «ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΜΕΛΕΤΗΣ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΟΥ ΠΡΟΣΉΝΕΜΟΥ ΜΩΛΟΥ ΛΙΜΕΝΑ ΚΑΛΥΜΝΟΥ ,ΛΟΓΩ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΛΟΙΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ».

Το να μιλά τώρα ο εκπρόσωπος της ανάδοχου Εταιρείας για καταστροφή του προηγούμενο έργου ή δεν έχει αντιληφθεί τι αναφέρει η μελέτη ,κάτι που είναι δύσκολο να δεχθούμε ή κάπου αλλού αποσκοπεί, ρίχνοντας ευθύνες στην τότε  Διοίκηση του Δ. Διακομιχάλη και δημιουργώντας εσφαλμένες εντυπώσεις. Προφανώς ο κ. Κρούσκος να θέλει με αυτό τον τρόπο να διασκεδάσει τις πικρίες του, για τον αποκλεισμό της εταιρείας του από το δημοπράτηση του πρώτου έργου της θωράκισης του εξωτερικού μόλου.

Δεν θέλουμε να επεκταθούμε περισσότερο στο θέμα, εξάλλου αρμόδιοι να απαντήσουν στις αιτιάσεις του Ν.Κρούσκου, είναι τόσο η τότε διοίκηση του ΔΛΤ Καλύμνου, όσο και η ανάδοχος εταιρεία που εκτέλεσε το έργο.

 




Σάββας Δρόσος - Τοπογράφος Μηχανικός
Σάββας Δρόσος - Τοπογράφος Μηχανικός
Σάββας Δρόσος - Τοπογράφος Μηχανικός
Σάββας Δρόσος - Τοπογράφος Μηχανικός