Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου συμμετέχει με 22 νησιά στην 32η “Philoxenia 2016”. Απούσα η Κάλυμνος.

1262

Η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Μαριέτα Παπαβασιλείου με δελτίο τύπου που εκδόθηκε από το Γραφείο της, κάνει αναφορά στη συμμετοχή της  Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου  με 22 νησιά στην 32η “Philoxenia 2016”.

Εντύπωση προκαλεί ότι από τα 22 νησιά που συμμετέχουν στην μεγάλη αυτή έκθεση απουσιάζει η Κάλυμνος.

Ένα θέμα που θα διερευνήσει το kalymnos-news.gr για τους λόγους της μη συμμετοχής της Καλύμνου με τα υπόλοιπα νησιά της Περιφέρειας.

Παραθέτουμε παρακάτω το δτ από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου 

H Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου συμμετέχει μέσω της Διεύθυνσης Τουρισμού στην 32η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού “PHILOXENIA 2016”, που θα πραγματοποιηθεί το διάστημα από τις 18 έως τις 20 Νοεμβρίου στο Εκθεσιακό και Συνεδριακό Κέντρο Θεσσαλονίκης.

Στο κάλεσμα της Περιφέρειας ανταποκρίθηκαν και θα συμμετέχουν στο περίπτερό της συνολικά 22 νησιά. Πρόκειται συγκεκριμένα για τη Σύρο, τη Σαντορίνη, τη Μύκονο, την Άνδρο, την Τήνο, την Ίο, την Κύθνο, την Πάρο, την Αντίπαρο, τη Μήλο, την Αμοργό, την Ανάφη, τη Φολέγανδρο και τη Σέριφο από τις Κυκλάδες καθώς επίσης τη Ρόδο, τη Σύμη, την Κω, την Πάτμο, τη Λέρο, την Κάρπαθο, τους Λειψούς και την Αστυπάλαια από τα Δωδεκάνησα. Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, έχουν προγραμματιστεί B2B (business to business) συναντήσεις με επιχειρηματίες από τον χώρο του τουρισμού ώστε τα νησιά που θα συμμετέχουν να έχουν την ευκαιρία να προβάλλουν το τουριστικό τους προϊόν και να συνάψουν νέες συμφωνίες.

«Στηρίζουμε ως Περιφέρεια τις ελληνικές τουριστικές εκθέσεις όπως τη Philoxenia που αποτελεί από τα σημαντικότερα τουριστικά γεγονότα στην Ελλάδα, συγκεντρώνοντας εκπροσώπους του Τουρισμού από την ευρύτερη περιοχή της νοτιοανατολικής Μεσογείου» δήλωσε η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Μαριέτα Παπαβασιλείου και πρόσθεσε: «Με την συμμετοχή σε εκθέσεις σαν και αυτή και με τις οργανωμένες προσπάθειες που καταβάλλουμε εφαρμόζοντας το Τριετές Στρατηγικό Πλάνο για την Τουριστική Προβολή και Ανάπτυξη που σχεδιάσαμε με τον ΣΕΤΕ και την Marketing Greece, αποσκοπούμε στην ανάδειξη του ιδιαίτερου χαρακτήρα του κάθε νησιού ξεχωριστά και τη σύναψη συνεργασιών που θα καθιερώσουν το Νότιο Αιγαίο ως ένα πολυσχιδές, ποιοτικό, αυθεντικό τουριστικό προϊόν στη συνείδηση των εν δυνάμει επισκεπτών διεθνώς».