Mεταφορικό ισοδύναμο: Αυτό (=το μεταφορικό ισοδύναμο) είναι αυτό που είναι, γιατί η ΕΕ είναι αυτή που είναι.- Γράφει ο Μανώλης Γαλανομάτης

994

%ce%bc%ce%b1%ce%bd%cf%8e%ce%bb%ce%b7%cf%82-%ce%b3%ce%b1%ce%bb%ce%b1%ce%bd%ce%bf%ce%bc%ce%ac%cf%84%ce%b7%cf%82

Άρθρο που δημοσιεύεται στην έντυπη έκδοση της «ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ» του Σαββάτου 17 Φεβρουαρίου 2018 που κυκλοφορεί

 

«Συνάψιες όλα και ουχ όλα, συμφερόμενον διαφερόμενον,

 συνάδον διάδον,  και εκ πάντων  εν και εξ ενός πάντα»

(Ηράκλειτος ο Εφέσιος)

 

Προκαταβολικά ευχαριστούμε την «Νησιώτικη Διαδρομή» που δημοσίευσε τα ρητά του αρχαίου Διαλεκτικού φιλόσοφου Ηράκλειτου του Εφέσιου.

Η φιλοσοφική απόδοση της πιο πάνω ρήσης είναι η εξής:

Οι σχέσεις των πραγμάτων είναι πλήρεις αντιθέσεων, που είναι ρευστές και συνεχώς η μια πλευρά της περνά στην άλλη.

Γιαυτό όχι μόνο το ατομικό μπορεί να προκύψει από το γενικό, αλλά και στο ατομικό μπορούμε να διαβλέψουμε το γενικό.

Για μας στο σημερινό άρθρο γενικό είναι η Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ) και ατομικό η Ελλάδα.

Σε δεύτερη φάση γενικό γίνεται η  Ελληνική υποτελής στην ΕΕ κυβέρνηση του Αλ.Τσίπρα και ατομικό η εξαγγελία που έκανε ο Αλ.Τσίπρας στην Κάλυμνο για το Μεταφορικό ισοδύναμο.

1) Το μεταφορικό ισοδύναμο ως ατομικό.

Η λογική του μεταφορικού ισοδύναμου είναι ότι οι νησιώτες στην επαγγελματική και προσωπική τους δραστηριότητα  έχουν περισσότερα έξοδα και για λόγους ισότητας και δικαιοσύνης με τους κατοίκους της ηπειρωτικής Χώρας πρέπει ν αποζημιώνονται.

Από τον Αλ.Τσίπρα περιμέναμε να καταλάβουμε πώς θα γίνεται ακριβώς αυτή η αποζημίωση και ποιός πληρώνει τη σχετική δαπάνη.

Από το κείμενο που διαβάζουμε στην «Νησιώτικη Διαδρομή» συμπεραίνουμε ότι:

α) θα επιδοτούνται τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια των μονίμων κατοίκων των νησιών και

β) θα επιδοτείται το επί πλέον κόστος της μεταφοράς των προϊόντων.

Ποιός πληρώνει το λογαριασμό;

α1) εφ’ όσον «τα υπουργεία θα προχωρήσουν άμεσα στην εκπόνηση της αντίστοιχης νομοθετικής παρέμβασης» συνεπάγεται ότι την  υποχρέωση την αναλαμβάνει η Χώρα μας.

β1) εφ’ όσον πρόκειται για «μια πρωτοβουλία, που έχει ήδη  διατυπωθεί και έχουμε κερδίσει τη συναίνεση και των εταίρων μας» σημαίνει ότι άμεσα ή έμμεσα ο λογαριασμός μετακυλίεται στην ΕΕ.

2) Η αντίφαση μεταξύ ΕΕ και Ελλάδας

Η αντίφαση [αντίφαση είναι η αντίθεση που πέρασε στο λόγο] είναι η εξής: Οι μειωμένοι συντελεστές του ΦΠΑ ξεκινάνε από την ίδια λογική ,που ξεκινάει και το μεταφορικό ισοδύναμο (δηλ.την μειονεκτική θέση των νησιωτών στην οικονομική δραστηριότητα).

Αφού τους μειωμένους συντελεστές του ΦΠΑ η ΕΕ δεν τους δέχεται, και υποχρεώνει την Κυβέρνηση να τους ακυρώσει, βάσει ποιάς λογικής θα δεχτεί το μεταφορικό ισοδύναμο;;

Από τη στιγμή που η λογική της ΕΕ είναι η συλλογή περισσότερων χρηματικών μέσων από την Χώρα μας για να μπορεί να πληρώνει τα προς τους Τραπεζίτες της ΕΕ χρέη της, είτε για ΦΠΑ πρόκειται, είτε για μεταφορικό ισοδύναμο είναι άσκοπο να περιμένουμε έλεος από την ΕΕ

[Άρα μιλάμε για διαφερόμενον και διάδον  Μεταξύ ΕΕ και Ελλάδας].

Η αντίθεση μεταξύ ΕΕ και Ελλάδας είναι πλήρης και καθαρή.

3) Η αντίφαση Κυβέρνησης –Διευθυντηρίου ΕΕ

Αν πάλι κανείς υποθέσει ότι η Ελληνική Κυβέρνηση θα τηρήσει την υπόσχεση της για μεταφορικό ισοδύναμο, χωρίς την έγκριση και την επιδότηση της ΕΕ, δεν πατά στο έδαφος της πραγματικότητας:

Παρά τις οικονομικές δυσκολίες της Χώρας μας, η Κυβέρνηση  αναλαμβάνει  όσες αναγκαστικά της επιβάλλονται στην ΕΕ, ακριβώς γιατί η Κυβέρνηση είναι υποτελής στην ΕΕ.

[Άρα μιλάμε για συμφερόμενον και  συνάδον μεταξύ ΕΕ και Ελληνικής Κυβέρνησης]

Αν η Κυβέρνηση αποτολμήσει να εφαρμόσει μεταφορικό ισοδύναμο, χωρίς έγκριση της ΕΕ, γιατί αυτό επιβάλει το πολιτικό (με την έννοια του εκλογικού) της συμφέρον αυτό θ’ αναιρεθεί μόλις η Κυβέρνηση επανεκλεγεί, ακριβώς γιατί δεν μιλάμε για ισοδύναμη αντιπαλότητα Κυβέρνησης–ΕΕ, αλλά για αντίθεση, που είναι υποτακτική η μια  πλευρά (Η Κυβέρνηση) στην άλλη (ΕΕ))

[ Άρα μιλάμε ότι το συμφερόμενον μεταξύ ΕΕ και Κυβέρνησης δεν είναι ομογενές, αλλά εμπεριέχει μέσα του το διαφερόμενον και το συνάδον εμπεριέχει το διάδον=σαν σαράκι οι αριστερές καταβολές της Κυβέρνησης κατατρώνε τα σωθικά της Υποτέλειας της προς την ΕΕ]

Ακριβώς λόγω αυτής της περιπλοκής των αντιθέσεων κάποιοι λένε:

Κι αν η Κυβέρνηση δώσει το μεταφορικό ισοδύναμο και δεν το ακυρώσει μετεκλογικά, τι θα πείτε;

Θα πούμε ότι θα μας πάρει πίσω όχι το ίδιο το μεταφορικό ισοδύναμο, αλλά την Αξία του σε χρήμα διπλά και τριπλά με επί πλέον φορολογίες:

Ακριβώς γιατί στην σχέση ΕΕ-Κυβέρνησης το συμφερόμενον και το συνάδον κυριαρχούν πάνω στο διαφερόμενον και το διάδον (=όση αντίσταση κι αν φέρει ο συμβιβασμένος στο τέλος θα υποκύψει στο Αφεντικό του)

 4) «Εκ πάντων  εν και εξ ενός πάντα»

Οι Νόμοι, οι θεσμοί και οι κανόνες που επιβλήθηκαν στην ΕΕ ξεκινάνε από τη φύση του καπιταλιστικού Συστήματος γενικά και πιο συγκεκριμένα την κυριαρχία του Γερμανικού Τραπεζικού κεφαλαίου.

Αυτό είναι το γενικό που διαπερνάει την Χώρα μας και την Νομοθεσία της ως ατομικό.

Από τη στιγμή που η Χώρα μας αποδέχτηκε την υποτελή σχέση με την ΕΕ, η όποια υπόσχεση της όποιας Κυβέρνησης προς το όποιο αίτημα ηπειρωτικών ή νησιωτικών Ελλήνων υπόκειται σ’ αυτόν τον περιορισμό (=εκ πάντων  εν).

Το μεταφορικό ισοδύναμο είναι πια τώρα το ατομικό που από τη μια υπακούει στο γενικό (=δεν πρόκειται να γίνει, κι αν γίνει δεν θα κρατήσει πολύ) και από την άλλη από μόνη της η αδυναμία για μειωμένους συντελεστές ΦΠΑ και μεταφορικό ισοδύναμο δείχνει ότι η ΕΕ διευθύνεται από μια Ευρωπαϊκή Ολιγαρχία του  Πλούτου (=και εξ ενός  πάντα).