Γονέας Νο 1–Γονέας Νο 2: Το Δημογραφικό πρόβλημα θα το λύσουμε χωρίς μαμάδες-Γράφει ο Μανώλης Γαλανομάτης

1750

Όταν στη Δύση άρχισε να ζωηρεύει το θέμα του γάμου των ομοφυλόφιλων ζευγαριών ,στη Ρωσία (στα χρόνια της πρώτης θητείας του Β.Β.Πούτιν ) μια ομάδα συντηρητικών ανθρώπων για να μπλοκάρει μια παρόμοια κίνηση στη χώρα τους,ζήτησε ακρόαση από τον Πρόεδρο επ’ αυτού του θέματος και του λέει:

Εσείς δεν είπατε,ότι η Ρωσία αντιμετωπίζει δημογραφικό πρόβλημα;Βεβαίως απαντά ο Πρόεδρος.

Μήπως νομίζετε,ότι με τους κίναιδους θα λύσετε το δημογραφικό πρόβλημα;!

Από κει και πέρα η Ρωσία αποφάσισε να σταθεί στις παραδοσιακές γαμικές-οικογενειακές σχέσεις και να απαγορευτεί η προπαγάνδα της ομοφυλοφιλίας (όχι όμως και η ίδια η ομοφυλοφιλία όπως ήταν επί Σοβιετικής Ένωσης).

Στη Δύση όμως το θέμα προχώρησε στο θέμα του γάμου των ομοφυλόφιλων και μάλιστα τους επιτράπηκε να υιοθετούν παιδιά.

Τότε προέκυψε το εξής πρόβλημα με τα παιδιά στα σχολεία:Τα παιδιά των φυσιολογικών γάμων μιλούσαν για μπαμπά καιι μαμά,ενώ τα παιδιά των ομοφυλόφιλων ζευγαριών είχαν ή δύο μπαμπάδες,ή δύο μαμάδες.

Για ν’ αποφεύγεται το σχετικό σούσουρο (=θορυβώδης και κακεντρεχής φλυαρία) σε κάποιες χώρες της ΕΕ (με τάση να γενικευτεί σ όλη την ΕΕ)κατάργησαν την ορολογία “μπαμπάς-μαμά” και την αντικατέστησαν με την ορολογία “Γονέας Νο 1–Γονέας Νο2”.

Με το σημερινό άρθρο μας θ’ ασχοληθούμε με την πορεία πλεύσηςτης κοινωνίας: Θα είναι στη βάση των ατομικών δικαιωμάτων ή του κοινωνικού δικαίου;


1) Η κίβδηλη προοδευτικότητα των Ευρωλάγνων

Αρνούμαστε να δεχτούμε,ότι εδώ στην Ελλάδα έγινε κάποια συζήτηση κοινωνιολόγων επιστημόνων και αποφάσισαν,ότι καλό ,δίκαιο και ηθικό είναι να επεκταθεί και στη Χώρα μας ο γάλος ομοφυλόφιλων ζευγαριών.Απλά οι εδώ Ευρωλάγνοι έπαψαν να σκέφτονται αυτόνομα και υπεύθυνα και αντιγράφουν τις  Ευρωπαϊκές Ιδέες και Αξίες ως θέσφατα και τις υλοποιούν έτσι απλά για να νοιώθουμε Ευρωπαίοι (=να μας ενσωματώσουνστην κουλτούρα της ΕΕ).

Επειδή δε οι Έλληνες δεν συγκινούνται με την ιδιότητα του Ευρωπαίου,οι Ευρωλάγνοι την Ευρωπαϊκή Ηθική και κουλτούρα την βαφτίζουν εξορισμού προοδευτικότητα.

Άρα κατά την λογική των Ευρωλάγνων εμείς υιοθετώντας τους γάμους των ομοφυλοφίλων γινόμαστε  [κατά τον ορισμό “Γονέας Νο 1–Γονέας Νο 2” σε αντικατάσταση του “”μπαμπάς–μαμά” ] προοδευτικοί (εξ αυτού και μόνον).Επομένως πρέπει να εξηγήσουμε τι είναι προοδευτικότητα.Πριν απ’ όλα η προοδευτικότητα είναι μια γενική κουλτούρα. Δεν μπορεί μια Κυβέρνηση που με Μνημόνια και Μέτρα έστειλε την Οικονομία χρόνια πίσω και προκάλεσε κοινωνική εξαθλίωση,να λέγεται προοδευτική,επειδή αντιγράφει τη παράγραφο των γαμικών και οικογενειακών σχέσεων,που ισχύει στην Ευρώπη.

Προοδευτικότητα  είναι η κίνηση των Ιδεών προς κάποιες άλλες, αντίστοιχες ενός Συστήματος,που εγκαταλείπει τις καθυστερημένες παραγωγικές σχέσεις(που συγκρατούν τις παραγωγικές δυνάμεις) και εδραιώνει κάποιες άλλες παραγωγικές σχέσεις (που απελευθερώνουν τις παραγωγικές δυνάμεις).

Ο ορισμός αυτός της προοδευτικότητας ξεκινάει από την λογική,ότι οι Ιδέες είναι παράγωγο και όχι γενεσιουργό στοιχείο.Επομένως θέμα προοδευτικότητας γι αυτούς που διαχειρίζονται τον καπιταλισμόκαι γλείφουν την Ολιγαρχία του Πλούτου, δεν μπαίνει έστω κι αν διακηρύσσουν πρωτάκουστες Ιδέες (=από μόνες τους οι προτάκουστες Ιδέες δεν συνιστούν Πρόοδο).


2) Τα ατομικά δικαιώματα και το κοινωνικό δίκαιο

Το βασικό επιχείρημα των Ευρωλάγνων κοινωνιολόγων της πεντάρας είναι το δικαίωμα του ατόμου της επιλογής του τρόπου ζωής και συμπεριφοράς του.

Αν ένας άντρας προτιμά να συνευρίσκεται με άντρα και όχι με γυναίκα,οφείλουμε να το σεβαστούμε και τελικά να  το θεσμοθετήσουμε ως κοινωνικό δίκαιο.

Δεν είναι ακριβώς έτσι. Η κοινωνία δεν είναι αριθμητικό σύνολο ατόμων και η κοινωνική Συνείδηση δεν είναι σύνολο ατομικών Συνειδήσεων.

Η κοινωνία είναι άλλη ποιότητα από το άτομο και εγείρεται πάνω από το άτομο και η κοινωνική Συνείδηση όχι μόνο εγείρεται πάνω από την ατομική Συνείδηση,αλλά διαχέει την ατομική Συνείδηση δίνοντας της κοινωνικό περιεχόμενο.Π.χ η κοινωνική Συνείδηση λέει “ου κλέψεις”.Δεν μπορεί κάποιος να πει: Α! όχι!Εμένα μου αρέσει η κλεψιά και να έχει την απαίτηση αυτό να το σεβαστούμε ως ιδιόμορφη ατομική Συνείδηση.

Η κοινωνική Συνείδηση επιβάλλεται και το παραβατικό άτομο εξοστρακίζεται για να προστατευθεί η κοινωνία από την διάλυση.Επομένως εάν ένας άντρας έχει συνήθεια να συνευρίσκεται με άντρες δεν μπορεί να έχει την απαίτηση να του αναγνωριστεί αυτή η συνήθεια ως δικαίωμα.Πρέπει να εξετασθεί εάν αυτή η απαίτηση συνάδει με το κυρίαρχο κοινωνικό δίκαιο.

Σε μια Χώρα που αντιμετωπίζει δημογραφικό πρόβλημα ο γάμος μεταξύ ομόφυλων προσώπων έρχεται σε αντίθεση με την ανάγκη της κοινωνίας για αναπαραγωγή και δια ταύτα επικρατεί το δίκαιο της κοινωνικής ανάγκης και η ατομική απαίτηση,που αντιστρατεύεται σ’ αυτό υποτάσσεται ή καταπιέζεται.Πιο απλά δεν υπάρχουν ατομικά δικαιώματα,που αντιστρατεύονται το κοινωνικό δίκαιο.

Σ’ όλες αυτές τις περιπτώσεις μιλάμε για ατομικές απαιτήσεις.δικαιώματα δεν γίνονται


3) Το δημογραφικό πρόβλημα της Χώρας

Μιλώντας για τη Χώρα μας που το δημογραφικό πρόβλημα είναι δεδομένο,η κύρια αιτία είναι η υπογεννητικότητα και όχι οι γαμικες διαστροφές. Η δε κύρια αιτία της υπογεννητικότητας είναι η οικονομική αδυναμία και όχι η όποια ιδιοτροπία ελεύθερης ζωής χωρίς τους πολλούς μπελάδες των παιδιών (πολύ περισσότερο το ζήτημα δεν είναι ορμονικό).

Η Χώρα όμως πρέπει να επιβιώσει και ν’ αναπτυχθεί πολιτιστικά. Γιαυτό απαιτείται αναπαραγωγή του εργατικού,του επιστημονικο-τεχνικού και στρατιωτικού δυναμικού.Οι καπιταλιστικές σχέσεις παραγωγής που οδηγούν την Χώρα στην εξαθλίωση είναι οι κατά βάση υπεύθυνες για την υπογεννητικότητα.Αν σ’ αυτό το κακό προσθέσουμε το “Γονέας Νο1–Γονέας Νο 2”,η Ελληνική κοινωνία είναι καταδικασμένη και κανείς δεν μπορεί να χαίρει γι αυτό.Είναι σαν να πεθαίνουμε δύο φορές: μία ως άτομα και μία ως κοινωνία.


4) H ειρωνεία της Ιστορίας

Οι κομμουνιστές υπέφεραν τα πάνδεινα από την αστική προπαγάνδα,επειδή τάχατες ήσαν εναντίον της οικογένειας. Όταν ο Ιωσήφ Στάλιν ανακήρυξε την οικογένεια ως το πρώτο κύτταρο της Σοβιετικής Ένωσης,βάλανε μώκο [φυσικά γιατί ο Ι.Στάλιν πρόβλεπε Πόλεμο και Χώρα χωρίς οικογένεια δεν μπορεί να βγάλει πέρα Πόλεμο–ας το έχουμε αυτό υπ όψη μας στην Ελλάδα,που αντιμετωπίζουμε την απειλήτης Τουρκίας]

Τώρα έρχονται οι αστοί πολιτικοί και  ξεφτιλίζουν την οικογένεια [το ιερό πρόσωπο της μάνας με χιλιάδες ύμνους από πληρωμένους ή καλής θέλησης καλαμαράδες υποβαθμίζεταισε Γονέας Νο2 και μπαίνει μαζί με τον πατέρα στο ίδιο ράφι με τους κίναιδους και τις λεσβίες.]

Η Αλήθεια είναι αλλιώς: Δεν υπάρχουν αιώνιοι θεσμοί και φυσικά η μονογαμικήοικογένεια δεν μπορεί να είναι αιώνια.Είναι προιόν της ατομικής Ιδιοκτησίας καιόταν αυτή σε παγκόσμια κλίμακα καταργηθεί, θα προκαλέσει αναπόφευκτα καιαλλαγή στη δομή της οικογένειας. Μέχρι τότε εγκαταλείπουμε  τις ανιστόρητες τεχνητές παρεμβάσεις και αφήνουμε την Ιστορία να μιλήσει όπως πρέπει και όταν πρέπει.