21 νησιωτικοί δήμοι και τουριστικοί επιχειρηματίες φιλοξενούνται στο περίπτερο της ΠΝΑΙ στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού “ITB 2019” στο Βερολίνο

557

Στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού ΙΤΒ στο Βερολίνο (στο εκθεσιακό κέντρο Berlin Expo Center City/6-10 Μαρτίου 2019), παίρνει μέρος με δικό της περίπτερο η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, φιλοξενώντας 21 νησιά από τις Κυκλάδες και τα Δωδεκάνησα, ενώσεις ξενοδόχων και επιχειρηματίες.

Για μία ακόμη φορά, το Νότιο Αιγαίο είναι έτοιμο να «κλέψει» τις εντυπώσεις σε μία από τις σημαντικότερες εκθέσεις, η οποία συγκεντρώνει την «αφρόκρεμα» της τουριστικής βιομηχανίας, συμμετέχοντας με ένα καλαίσθητο περίπτερο που αποπνέει μια ζεστή αύρα, αυθεντικής νησιωτικής φιλοξενίας.

Κύριο μέλημα της Περιφέρειας, αποτελεί η παρουσίαση των νησιών, με τρόπο που θα αναδεικνύεται η ιδιαίτερη και συνάμα μοναδική τουριστική ταυτότητα, καθενός ξεχωριστά. Η Άνδρος, η Μήλος, η Αντίπαρος, η Ανάφη, η Πάρος, η Κύθνος, η Ίος, η Νάξος, η Σέριφος, η Αμοργός, η Φολέγανδρος, η Μύκονος, η Σαντορίνη, η Λέρος, η Ρόδος, οι Λειψοί, η Πάτμος, η Κάρπαθος, η Κως, η Κάλυμνος, η Αστυπάλαια θα αναδείξουν το πολυσχιδές τουριστικό προφίλ του Νοτίου Αιγαίου!

Η ITB Berlin  προσφέρει μοναδικές ευκαιρίες δικτύωσης και σύναψης επαγγελματικών συμφωνιών με τους παγκόσμιους «παίκτες» και παράγοντες του τουριστικού κλάδου. Στην περσινή διοργάνωση συμμετείχαν 10.000 εκθέτες από 186 χώρες ενώ οι επισκέπτες της έκθεσης έφθασαν στους 170.000 συνολικά!

Όπως σημειώνει η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, Αθλητισμού και Πολιτισμού Μαριέττα Παπαβασιλείου, στην ΙΤΒ, θα «αποκρυσταλλωθεί» η εικόνα της ζήτησης και των κρατήσεων έτσι ώστε να εφαρμοστούν στοχευμένες δράσεις τουριστικής προβολής και προώθησης προς όφελος όλων των νησιών.

«Η ΙΤΒ,  αποτελεί από τις σημαντικότερες εκθέσεις τουρισμού διεθνώς. Και δεν είναι απλά σημαντική, επειδή προσελκύει εκπροσώπους της τουριστικής βιομηχανίας απ΄ όλο τον κόσμο, παρέχοντας την δυνατότητα σύναψης νέων συμφωνιών. Εδώ διαμορφώνονται οι τάσεις που ακολουθεί η τουριστική βιομηχανία. Εδώ θα σχηματίσουμε συγκεκριμένη εικόνα για τη ζήτηση από τη γερμανική και τις άλλες τουριστικές αγορές, έτσι ώστε να προχωρήσουμε στις απαιτούμενες παρεμβάσεις, ανάλογα τις ανάγκες που τυχόν αναδειχθούν.

Προορισμοί της Περιφέρειάς μας, όπως η Ρόδος και η Κως είναι δημοφιλείς στη Γερμανία, με τις κρατήσεις να κινούνται ανοδικά. Τη δυναμική αυτή θα προσπαθήσουμε να την ενισχύσουμε και να τονώσουμε. Με στοχευμένες δράσεις, στο πλαίσιο του στρατηγικού πλάνου τουριστικής προβολής και προώθησης που ακολουθούμε, θα φέρουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα προς όφελος όλων των νησιών μας», είπε η κα Παπαβασιλείου. �