Το Δημοτικό Συμβούλιο  Καλύμνου αποδέχθηκε το αίτημα της Ελληνικής Ομοσπονδίας Ποδηλασίας και εγκρίνει τη σκοπιμότητα συνδιοργάνωσης του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ποδηλασίας 2019 στις κατηγορίες νέων ανδρών, εφήβων, νεανίδων, παίδων και κορασίδων στο νησί της Καλύμνου το χρονικό διάστημα 5-7 Ιουλίου 2019.

Στην εισαγωγή της επιστολής που απευθύνεται στο Δήμαρχο αναφέρεται:

Κατόπιν επαφών που είχαμε με τοπικούς παράγοντες του αθλήματος της ποδηλασίας πληροφορηθήκαμε ότι υπάρχει ζωηρό ενδιαφέρον για την διοργάνωση στο νησί σας μίας μεγάλης ποδηλατικής διοργάνωσης. Για το λόγο αυτό θα θέλαμε να σας προτείνουμε τη συνδιοργάνωση του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος δρόμου στις κατηγορίες νέων ανδρών, εφήβων, νεανίδων, παίδων και κορασίδων, στο όμορφο και φιλόξενο νησί σαςΟι αγώνες αυτοί γίνονται σε ένα τριήμερο (Παρασκευή – Σάββατο – Κυριακή), στις 5, 6 και 7 Ιουλίου 2019.

Να σημειώσουμε ότι αν και η απόφαση είναι ομόφωνη εκφράστηκαν κάποιες επιφυλάξεις αναφορικά με το μεγάλο  κόστος επιβάρυνσης του Δήμου από τις υποχρεώσεις που θα αναλάβει.

 Συγκεκριμένα σύμφωνα με το αίτημα της Ελληνικής Ομοσπονδίας Ποδηλασίας, για τις υποχρεώσεις που θα πρέπει να αναλάβει ο Δήμος Καλυμνίων αναφέρονται:

Επειδή στους αγώνες παίρνουν μέρος αθλητές και αθλήτριες από ολόκληρη την Ελλάδα και λόγω του ότι τα έξοδα της μετακίνησης στο ακριτικό νησί της Καλύμνου θα είναι ιδιαίτερα αυξημένα (αθλητές – προπονητές – ποδήλατα και εξοπλισμός που μεταφέρονται με μεγάλα οχήματα – συνήθως 9θέσια βαν), παρακαλούμε για τις παρακάτω παροχές από μέρους σας:

1.Φιλοξενία 250 περίπου αθλητών, αθλητριών, προπονητών, συνοδών, καθώς και της αγωνοδίκου και οργανωτικής επιτροπής, από το μεσημέρι της Παρασκευής έως και το μεσημέρι της Κυριακής (2 διανυκτερεύσεις και 5 γεύματα) .

2. Εξασφάλιση φθηνού ακτοπλοϊκού εισιτηρίου, για αθλητές και συνοδούς, καθώς και στα αυτοκίνητα αυτών (9θέσια βαν και Ι.Χ.Ε.).

3. Εξασφάλιση δωρεάν μετακίνησης από Πειραιά και επιστροφή στα άτομα της αγωνοδίκου και οργανωτικής επιτροπής (30), σε 5 – 6 αυτοκίνητα της Ομοσπονδίας και σε 10 μοτοσυκλέτες.

4. Εξασφάλιση δωρεάν μετακίνησης και φιλοξενίας για 3 ημέρες, δύο τεχνικών της Ε.Ο.Π. που θα επισκεφθούν το νησί δύο μήνες πριν την διοργάνωση για την εύρεση των κατάλληλων διαδρομών των αγώνων.

5. Μικροφωνική εγκατάσταση για το τριήμερο των αγώνων.

6. Μικρή εξέδρα και βάθρα απονομών, για τις απονομές στους νικητές, μετά το πέρας των αγώνων.

7. 25 – 30 κάγκελα και ράμπα εκκίνησης ατομικής χρονομέτρησης.

8. Εξασφάλιση 50 – 60 εθελοντών για την φύλαξη των διαδρομών των αγώνων.

9. Ασθενοφόρο και γιατρό για την κάλυψη των αγώνων.

10. Πανώ και Αφίσες για την προβολή της διοργάνωσης .