Κοινοβουλευτική ερώτηση για την αναβάθμιση του σχολικού επαγγελματικού προσανατολισμού κατέθεσε ο Βουλευτής Δωδεκανήσου Ιωάννης Παππάς

916

Ο ρόλος του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΣΕΠ) και η ανάγκη αναβάθμισής του στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής διαδικασίας ήταν το θέμα της ερώτησης που κατέθεσε ο βουλευτής Δωδεκανήσου Ιωάννης Παππάς , με συνυπογράφοντες βουλευτές της Νέας
Δημοκρατίας προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως.

Η πολυπαραγοντική εξίσωση επιλογής επαγγελματικού προσανατολισμού βασισμένης σε ορθά και σαφή κριτήρια αποτελεί ένα μείζον ζήτημα το οποίο απασχολεί την εκπαιδευτική κοινότητα, τους μαθητές και τις οικογένειές τους. Εξαιτίας των ραγδαίων αλλαγών στην
αγορά εργασίας, της ανάγκης καλλιέργειας καινούργιων επαγγελματικών δεξιοτήτων και της ανάδυσης των νέων τεχνολογιών παρατηρείται το φαινόμενο ενός αδιεξόδου για μια ασφαλή επαγγελματική λύση. Συνεπώς, κρίνεται αναγκαία η επιστροφή και αναβάθμιση του ρόλου του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού στο πλαίσιο της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με έναν τρόπο ο οποίος θα ευνοεί την ολόπλευρη προσέγγιση όλων των επαγγελματικών προοπτικών με εξατομικευμένα κριτήρια για κάθε μαθητή.

Προς την ίδια κατεύθυνση σημαντική κρίνεται και η ενεργοποίηση των περιφερειακών Κέντρων Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού προς αξιοποίηση όλων των δυνατοτήτων τους.
Αφουγκραζόμενοι την εύλογη αγωνία πολλών μαθητών και των οικογενειών τους καθώς και αντιλαμβανόμενοι την σπουδαιότητα μιας τέτοιας αλλαγής με αντίκτυπο στην οικονομική ανάπτυξη και την κοινωνική συνοχή οι ερωτώντες βουλευτές ανέλαβαν αυτήν
την πρωτοβουλία στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου προκειμένου να διερευνηθούν από το αρμόδιο Υπουργείο οι επιμέρους πτυχές του ζητήματος και να δρομολογηθούν οι κατάλληλες λύσεις.




Σάββας Δρόσος - Τοπογράφος Μηχανικός
Σάββας Δρόσος - Τοπογράφος Μηχανικός
Σάββας Δρόσος - Τοπογράφος Μηχανικός
Σάββας Δρόσος - Τοπογράφος Μηχανικός