Η εταιρεία “ΠΑΝΑΓΙΑ ΔΑΦΝΙΩΤΙΣΣΑ ΝΑΥΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ” με το Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο «ΣΤΑΥΡΟΣ»(πρώην SAOS II) η μοναδική που διεκδικεί τη γραμμή Κως, Νίσυρος, Τήλος, Χάλκη, Σύμη, Ρόδος.

2851

Πραγματοποιήθηκε σήμερα 5 Μαρτίου 2020 από το ΥΝΑΝΠ ανοικτός, δημόσιος, διεθνής μειοδοτικός διαγωνισμός για την εξυπηρέτηση της  δρομολογιακής γραμμής Κως, Νίσυρος, Τήλος, Χάλκη, Σύμη, Ρόδος και επιστροφή με 2 δρομολόγια εβδομαδιαίως.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του kalymnos-news.gr η μοναδική εταιρεία που κατέθεσε φάκελο είναι η “ΠΑΝΑΓΙΑ ΔΑΦΝΙΩΤΙΣΣΑ ΝΑΥΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ” συμφερόντων της οικογένειας Φώτη Μανούση με το πλοίο το Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο «ΣΤΑΥΡΟΣ» (πρωην SAOS II)

Ως μοναδική συμμετέχουσα Εταιρεία και εφόσον είναι πλήρης ο φάκελος δικαιολογητικών η κατακύρωση του διαγωνισμού διαφαίνεται βέβαιη.

 Η σύμβαση θα είναι διετής αφού το πλοίο ανήκει στην κατηγορία 2, είναι 19 ετών.

Το ανώτατο μίσθωμα είναι αρκετά υψηλό 32.711 ευρώ ανά πλήρες δρομολόγιο.

 Να σημειώσουμε για το Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο «ΣΤΑΥΡΟΣ» που θα εκτελεί το δρομολόγιο είναι του 2001 και έχει μέγιστη ταχύτητα 18 κόμβοι.

Μετονομάστηκε σε «ΣΤΑΥΡΟΣ» στις 22 Οκτωβρίου 2019.Πριν ονομαζόταν  SAOS II και εκτελούσε το δρομολόγιο Αλεξανδρούπολη –Σαμοθράκη. Τον Αύγουστο 2019 το  SAOS II μαζί με το άλλο πλοίο της Εταιρείας ΣΑΟΝΗΣΟΣ υπέστησαν βλάβη με αποτέλεσμα το νησί της Σαμοθράκης μεσούσης της θερινής περιόδου να παραμείνει χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση και η Εταιρεία ΣΑΟΣ στην οποία  ανήκαν να κηρυχθεί έκπτωτη.

Μεταφέρουμε απόσπασμα σχετικού δημοσιεύματος του έγκριτου site ellinikiaktoploia.net  εκείνης της περιόδου με την ανακοίνωση της ΣΑΟΣ  για την μετονομασία του πλοίου .




Σάββας Δρόσος - Τοπογράφος Μηχανικός
Σάββας Δρόσος - Τοπογράφος Μηχανικός
Σάββας Δρόσος - Τοπογράφος Μηχανικός
Σάββας Δρόσος - Τοπογράφος Μηχανικός