Η επιμονή της Διοίκησης ΑΝΕΚ να στείλει το σκάφος «ΚΑΛΥΜΝΟΣ ΣΤΑΡ» για την ετήσια συντήρηση-επισκευή στον Πειραιά , δημιουργεί εύλογα ερωτήματα.
Από τη πρώτη στιγμή που το kalymnos-news.gr πληροφορήθηκε την πρόθεση της Διοίκησης της ΑΝΕΚ να το στείλει στον Πειραιά αναδείξαμε το θέμα , ενώ αντιδράσεις υπήρξαν από τον επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας Ι. Μαστροκούκο και τον πρώην Πρόεδρο της Εταιρείας Μιχάλη Λέλεκη.
Ο Πρόεδρος της ΑΝΕΚ Γ.Θανάτσης με δύο δτ εξαπέλυσε λεκτική επίθεση στον Ι.Μαστροκούκο και Μ.Λελέκη με ειρωνικές εκφράσεις.
Σε δτ στις 22 Οκτωβρίου 2020 μόλις 9 ημέρες πριν την αναχώρηση του “ΚΑΛΥΜΝΟΣ ΣΤΑΡ” για Πειραιά και την ολοσχερή καταστροφή και βύθιση του, ο κ. Θανάτσης έγραφε «το ΔΣ δεν έχει ακόμη συζητήσει το θέμα, αλλά βλέπουμε κάτι φωστήρες συνεχώς να ρωτούν γι’ αυτό ,σαν αυτό να είναι το μείζων πρόβλημα της ΑΝΕΚ.»
Τελικά λήφθηκε απόφαση ,σύμφωνα με την ενημέρωση που δίνει η ΑΝΕΚ, από το ΔΣ και την Κυριακή 1 Νοεμβρίου 2020,στις 10.00 το πρωί το ¨ΚΑΛΥΜΝΟΣ ΣΤΑΡ» αναχώρησε από το λιμάνι της Καλύμνου για Πειραιά με τη γνωστή κατάληξη, χωρίς να υπάρχει κάποια ανακοίνωση της Εταιρείας ως είθισται για την ενημέρωση μετόχων και επιβατικού κοινού.
Σήμερα Τετάρτη 4 Νοεμβρίου 2020 ο φακός του kalymnos-news.gr βρέθηκε στο καρνάγιο στο Λαφάσι.
Συνομίλησε με τους ιδιοκτήτες Γιάννη Χειλά (Γλάρο) και Νικόλα Σαρούκο(Τριπολίτη) για τις δυνατότητες στο καρνάγιο της Καλύμνου.
Και οι δύο έμπειροι στο επάγγελμα, αφού εξέφρασαν την λύπη τους για την απώλεια του «ΚΑΛΥΜΝΟΣ ΣΤΑΡ» με το οποίο συναισθηματικά ήταν δεμένοι ,ήταν ξεκάθαροι σε όσα είπαν.
Η συντήρηση του «ΚΑΛΥΜΝΟΣ ΣΤΑΡ» μπορούσε να γίνει στην Κάλυμνο σε ένα από τα καρνάγια του νησιού που έχουν τις δυνατότητες να φιλοξενήσουν σκάφη μέχρι 50 μέτρα και να κάνουν όλες τις εργασίες.
Όπως χαρακτηριστικά είπαν, στην Κάλυμνο έρχονται σκάφη από όλη την Ελλάδα ακόμη κι από την Κύπρο και την Ιταλία για επισκευές.
Ακόμα και κάποια ανταλλακτικά ή εξαρτήματα που χρειάζονται συνεργεία στην Αθήνα στέλνονται άμεσα και επιστρέφουν το πολύ σε 3 ημέρες.
Επίσης οι μηχανές μπορούν να ελεγχθούν και να επισκευαστούν από εξουσιοδοτημένους μηχανικούς Εταιρειών που έρχονται στην Κάλυμνο.
Όλα τα προηγούμενα χρόνια τόσο το «ΚΑΛΥΜΝΟΣ ΣΤΑΡ» όσο και άλλα σκάφη της Καλύμνου κάνουν την ετήσια επιθεώρηση, συντήρηση και επισκευή στην Κάλυμνο ή στο καρνάγιο στη μαρίνα της Κω.
Όλες οι παραπάνω αναφορές όσο και διευκρινήσεις αφήνουν έκθετη τη Διοίκηση της ΑΝΕΚ και καταρρίπτουν τον ισχυρισμό ότι η επισκευή συντήρηση δεν μπορούσε να γίνει στην Κάλυμνο και για αυτό έστειλαν το «ΚΑΛΥΜΝΟΣ ΣΤΑΡ» στον Πειραιά.
Δείτε το ενδιαφέρον ρεπορτάζ που ετοίμασε ο Μάμας Χαραμαντάς για το kalymnos-news.gr