Αύξηση της επιδότησης ζήτησε η εταιρεία του Μανούση για να προσεγγίζει την Κάλυμνο με το Ε/Γ-Ο/Γ ΣΤΑΥΡΟΣ .

530

Αύξηση της επιδότησης ζήτησε η εταιρεία του Μανούση για να προσεγγίζει την Κάλυμνο με το Ε/Γ-Ο/Γ ΣΤΑΥΡΟΣ επεκτείνοντας το επιδοτούμενο δρομολόγιο που εκτελεί  ΚΩΣ- ΝΙΣΥΡΟΣ – ΤΗΛΟΣ – ΧΑΛΚΗ -ΣΥΜΗ – ΡΟΔΟΣ και επιστροφή (2 δρομολόγια εβδομαδιαίως).

Αυτό προκύπτει από την απάντηση του Υπουργού Ναυτιλίας Ιωάννη  Πλακιωτάκη στο βουλευτή Δωδεκανήσου Βασίλη Υψηλάντη που διαβίβασε το αίτημα της Ένωσης Αλιέων Μέσης και Παράκτιας Αλιείας Καλύμνου «Ο ΠΟΣΕΙΔΩΝ» για προσθήκη δρομολογιακής γραμμής στις προσεγγίσεις στο λιμένα της Καλύμνου.

 Όπως αναφέρεται στην απάντηση του ΥΝΑΝΠ,το αίτημα διαβιβάσθηκε στη συμβαλλόμενη εταιρεία, η οποία διατύπωσε την πρόθεσή της να το ικανοποιήσει ΜΟΝΟ υπό την προϋπόθεση ανάλογης αύξησης μισθώματος.

Κι αν φαίνεται εκ πρώτης όψεως λογική η απαίτηση της Εταιρείας, εμβαθύνοντας στο θέμα διαπιστώνεται  ότι το μίσθωμα που λαμβάνει η εν λόγω Εταιρεία για ΚΩΣ- ΝΙΣΥΡΟΣ – ΤΗΛΟΣ – ΧΑΛΚΗ -ΣΥΜΗ – ΡΟΔΟΣ και επιστροφή (2 δρομολόγια εβδομαδιαίως) είναι 32.710 ευρώ ανά πλήρες δρομολόγιο.

 Ένα ποσό πολύ μεγάλο και πρωτόγνωρο για τις επιδοτούμενες γραμμές στην περιοχή μας.

Να σημειώσουμε ότι για τη δρομολογιακή γραμμή Κάλυμνος-Λέρος –Λειψοί-Πάτμος-Αρκιοί-Αγαθονήσι-Πυθαγόρειο Σάμου και επιστροφή.(Τέσσερις φορές την εβδομάδα) που εκτελεί το πλοίο «Ν.ΚΑΛΥΜΝΟΣ» της ΑΝΕΚ , το τίμημα μισθώματος είναι 7.451 ευρώ ανά πλήρες δρομολόγιο.

Βέβαια το περίεργο είναι ότι ο Δήμαρχος απέστειλε επιστολή προς το ΥΝΑΝΠ ζητώντας την επέκταση του δρομολογίου στην Κάλυμνο και την ικανοποίηση του αιτήματος της Εταιρείας Μανούση για μία γραμμή που το όφελος της Καλύμνου θα ήταν ελάχιστο ως μηδαμινό. Δείτε το σχετικό μας δημοσίευμα πατώντας εδώ

Και το εύλογο ερώτημα είναι γιατί ο Δήμος  Καλυμνίων ως μεγαλομέτοχος της ΑΝΕΚ  αντί  να συμφωνήσει στο αίτημα μιας ανταγωνίστριας Εταιρείας για την αύξηση της επιδότησης προκειμένου να προσεγγίζει την Κάλυμνο , δεν ζήτησε από το Υπουργείο :

1. Την επιδότηση γραμμής Κάλυμνος-Λιμάνι Κω που να εκτελεί σκάφος της ΑΝΕΚ ώστε να υπάρχει ανταπόκριση με το Ε/Γ-Ο/Γ ΣΤΑΥΡΟΣ ;

2.Την αναπροσαρμογή και αύξηση του μισθώματος στη δρομολογιακή γραμμή Κάλυμνος-Λέρος –Λειψοί-Πάτμος-Αρκιοί-Αγαθονήσι-Πυθαγόρειο Σάμου ώστε να υπάρξει η ανάλογη αύξηση και να μην υπάρχει αυτή η τεράστια διαφορά με τη γραμμή ΚΩΣ- ΝΙΣΥΡΟΣ – ΤΗΛΟΣ – ΧΑΛΚΗ -ΣΥΜΗ – ΡΟΔΟΣ;