Εμβολιάστηκαν οι μόνιμοι κάτοικοι της ακριτικής Ψερίμου με την 3η αναμνηστική δόση εμβολίου.

601

Κλιμάκιο από το Νοσοκομείο Καλύμνου, μετέβη σήμερα Τετάρτη πρωί  8 Δεκεμβρίου 2021 στη Ψέριμο, για τον εμβολιασμό των μόνιμων κατοίκων με την 3η αναμνηστική δόση του εμβολίου.

Συνολικά εμβολιάστηκαν 9 από τους 12 κατοίκους με το εμβόλιο Pfizer οι οποίοι συμπλήρωσαν τους 6 μήνες από τη 2η δόση.Οι υπόλοιποι 3 ήδη έχουν κάνει το εμβόλιο στην Κάλυμνο

Στην αποστολή συμμετείχαν ο έπαρχος ΠΕ Καλύμνου Μανώλης Μουσελλής, η Διοικήτρια του Νοσοκομείου Καλύμνου Κατερίνα Εμμανουήλ ,ο ιατρός Νικόλαος Γαβαλάς, ο Φαρμακοποιός Λευτέρης Γκιννής, η νοσηλεύτρια Άννα Χατζηαντωνίου, η ιατρική επισκέπτρια Πόπη Χατζηδάκη και από ΠΣΕΑ Επαρχείου ο Ιωάννης Πατανάς.

Δείτε φωτογραφίες της Μπέττυς Μαϊλλη και του Μάμα Χαραμαντά.