Της Σάντυ Λαδικού στο ΒΗΜΑ της ΚΩ
Στην κορυφή του κόσμου βρίσκεται το μέλι Thymeli by Kopanezos Family που παράγεται στην Κω και Κάλυμνο από τον Δρόσο Κοπανέζο, τον γιο του Αντώνη και την οικογένειά τους, συνεχίζοντας την παράδοση.
Η ύψιστη διάκριση ανακοινώθηκε χθες όπου γνωστοποιήθηκε ότι το μέλι Κοπανέζου είναι στα 3 καλύτερα θυμαρίσια μέλια ολόκληρου του κόσμου. Κατάφερε να ξεχωρίσει ανάμεσα σε 14.000 προϊόντα στα βραβεία GreatTasteAwardsπου λαμβάνουν χώρα κάθε χρόνο στο Λονδίνο.
Να σημειωθεί ότι δεν είναι η πρώτη διάκριση για το συγκεκριμένο μέλι στα βραβεία ανώτερης γεύσης, αλλά είναι η πρώτη φορά που λαμβάνει 3 αστέρια που σημαίνει ότι είναι στα κορυφαία προϊόντα παγκοσμίως.
Η ανακοίνωση :
« Αγαπητοί φίλοι και πελάτες,
Είναι μεγάλη μας τιμή να μοιραστούμε μαζί σας μερικά υπέροχα νέα!
Όπως ανακοινώθηκε σήμερα από τα κεντρικά των Great Taste Awards στο Λονδίνο, το θυμαρίσιο μέλι μας βρέθηκε στα 3 κορυφαία προϊόντα θυμαρίσιου μελιού σε όλο τον κόσμο, λαμβάνοντας 3 αστέρια από την κριτική επιτροπή.Μεταξύ 14.205 συμμετεχόντων, είμαστε στην ευχάριστη θέση να μοιραστούμε αυτήν την επιτυχία με 2 ακόμη προϊόντα θυμαρίσιου μελιού στον κόσμο!
Σας ευχαριστούμε για την αγάπη που δείχνεται στο προϊόν μας τόσα χρόνια!»
Οι κόποι χρόνων αποκτούν νόημα και η διάκριση είναι ουσιαστικά η ανταμοιβή για την σκληρή δουλειά που κρύβει κάθε βάζο μελιού. Το μέλι Κοπανέζου φέρει μοναδικά ποιοτικά χαρακτηριστικά καθώς παράγεται τόσο στην Κω όσο και στην Κάλυμνο και μάλιστα στα βράχια που είναι γεμάτο θυμάρι και προσβάσιμα μόνο δια θαλάσσης.
Είναι δε τέτοια η φήμη του Thymeli, που εξάγεται μέχρι την Αυστραλία και η ζήτηση είναι πολύ μεγάλη τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Μάλιστα ο πρωθυπουργός κ. Μητσοτάκης κατά τη διάρκεια της επίσκεψης του στην Κω, δέχτηκε με μεγάλη χαρά μέλι Κοπανέζου και γνώριζε για τις διακρίσεις που έφερε ενώ έδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον να μάθει την ιστορία της οικογένειας και να δώσει τα εύσημα στον Αντώνη που αν και νέος σε ηλικία διάλεξε τον δρόμο του πρωτογενή τομέα.
Τέλος, να πούμε ότι τα τοπικά μας προϊόντα είναι κινητές διαφημίσεις του τόπου μας και οι καλύτεροι πρεσβευτές του γαστρονομικού μας πλούτου. Αξίζει να αξιοποιηθούν από την τοπική αυτοδιοίκηση και να στηριχθούν κυρίως από το καταναλωτικό κοινό, τις τοπικές επιχειρήσεις και να είναι πάντα στην πρώτη θέση προτίμησης όλων.