Με απόφαση του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Χρήστου Στυλιανίδη, έγινε αποδοχή του από 27/08/2024 Πρακτικού της Επιτροπής διενέργειας μειοδοτικών και την κατακύρωση των αποτελεσμάτων του διαγωνισμού για τις δρομολογιακές γραμμές
Αναλυτικότερα ο αριθμός των δρομολογίων ανά γραμμή:
49. ΚΑΛΥΜΝΟΣ – ΨΕΡΙΜΟΣ – ΜΑΣΤΙΧΑΡΙ ΚΩ και επιστροφή. Ένα (01) δρομολόγιο την εβδομάδα καθ’ όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου και δύο (02) επιπλέον δρομολόγια την εβδομάδα κατά τη θερινή περίοδο από 03 Ιουνίου έως 01 Σεπτεμβρίου.
50. ΜΑΣΤΙΧΑΡΙ ΚΩ – ΨΕΡΙΜΟΣ – ΚΑΛΥΜΝΟΣ και επιστροφή, με μισθούμενο Τμήμα: ΨΕΡΙΜΟΣ -ΚΑΛΥΜΝΟΣ και επιστροφή, με πέντε (05) δρομολόγια την εβδομάδα καθ’ όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου, από Δευτέρα έως Παρασκευή.(ΝΕΑ ΓΡΑΜΜΗ)
51. ΚΑΛΥΜΝΟΣ – ΨΕΡΙΜΟΣ και επιστροφή, ως ακολούθως:
Τρία (03) δρομολόγια την εβδομάδα καθ’ όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου και δύο (02) επιπλέον δρομολόγια την εβδομάδα κατά τη θερινή περίοδο από 29/04 έως 27/10/2024 [σύνολο είκοσι έξι (26) εβδομάδες].
Να σημειώσουμε ότι η εν λόγω γραμμή ΚΑΛΥΜΝΟΣ – ΨΕΡΙΜΟΣ και επιστροφή, είναι η δρομολογιακή γραμμή που τα τελευταία χρόνια εκτελεί το εμβληματικό και αγαπημένο σκάφος των Ψεριμιωτών το “ΜΑΝΙΑΪ”.
Η γραμμή αυτή αρχικά είχε κατακυρωθεί στην εταιρεία ΕΝΤΕΡ ΦΕΡΡΙΣ Ν.Ε από τα ΧΑΝΙΑ Κρήτης. Η Εταιρεία αυτή αποσύρθηκε και έγινε κατακύρωση στην εταιρεία ΚΕΡΡΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΑΙ ΣΙΑ Ε.Ε από Νάξο με το Ε/Γ-Δ/Ρ ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ ΙV .
Δεν έχει γίνει γνωστό αν η ΚΕΡΡΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΑΙ ΣΙΑ Ε.Ε αποδεχθεί την εν λόγω δρομολογιακή γραμμή. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Kalymnos News από το ΥΝΑΝΠ έχουν επίσημα ανατεθεί στο “ΜΑΝΙΑΪ” δρομολόγια μέχρι 30 Σεπτεμβρίου 2024. Σε περίπτωση που δεν αποδεχθεί η εταιρεία ΚΕΡΡΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΑΙ ΣΙΑ Ε.Ε την εξυπηρέτηση της γραμμής , το μόνο ενδιαφερόμενο σκάφος θα είναι το “ΜΑΝΙΑΪ”
Να σημειώσουμε ότι η ΑΝΕ Καλύμνου συμμετείχε στο εν λόγω διαγωνισμό, με φάκελο που είχε κατατεθεί από την προηγούμενη διοίκηση Θανάτση, με το ΚΑΛΥΜΝΟΣ ΝΤΟΛΦΙΝ, για τις δρομολογιακές γραμμές με α/α 49 και 50. Η ΑΝΕΚ αποκλείστηκε από το διαγωνισμό, καθόσον είχε δηλωθεί ως σκάφος αντικατάστασης το υπό ναυπήγηση , που μάλιστα του είχαν δώσει και το όνομα “ΚΑΛΥΔΝΑ”!.