Την Πέμπτη 18 Ιουλίου 2024, το απόγευμα, τελέστηκε ο αγιασμός στο νεότευκτο Ε/Γ-Τ/Ρ σκάφος, 33 μέτρων, “Captain Morgan” των αδελφών Χριστόδουλου και Κώστα Χατζηιωάννου.
Ένα πραγματικό στολίδι στο λιμάνι της Καλύμνου, το νέο απόκτημα της οικογένειας Χατζηιωάννου που προσθέτει στο στόλο των 5 τουριστικών σκαφών της οικογενειακής επιχείρησης που έχουν στην Κάλυμνο, ένα ακόμη μεγάλο ,πανέμορφο εντυπωσιακό, σύγχρονο και πολυτελέστατο πλοίο.




Ο Χριστόδουλος μας ξεναγεί στους εντυπωσιακούς χώρους του εσωτερικούς χώρους του πλοίου και τα λόγια είναι περιττά, αφού οι εικόνες που αντικρίζουμε και καταγράφουμε μιλούν από μόνες τους.










Πριν αναφερθούμε στη ναυπήγηση και στα στοιχεία του νεότευκτου πλοίου, παραθέτουμε φωτογραφίες από τον αγιασμό που τέλεσε ο π. Τίτος Καμπούρης, αλλά και τις στιγμές χαράς και συγκίνησης του Χριστόδουλου και της οικογένειας του.

















Συνεχίζοντας παρουσιάζουμε το ιστορικό ναυπήγησης του νεότευκτου Ε/Γ-Τ/Ρ “Captain Morgan” ,τα χαρακτηριστικά του σκάφους, οικονομικά στοιχεία και άλλα ενδιαφέροντα, όπως μας ενημερώνει ο εκ των ιδιοκτητών Χριστόδουλος Χατζηιωάννου

Ιστορικό Ναυπήγησης
Το νέο σκάφος ναυπηγήθηκε στα Ναυπηγείο OCEAN* των Μ. ΜΟΣΧΑΤΟΣ – Κ. ΣΤΡΑΤΗΣ Ο.Ε.
*ΣΣ: Να σημειώσουμε ότι πρόκειται για το Ναυπηγείο που αρχικά η ΑΝΕΚ επέλεξε και υπέγραψε προσύμφωνο τον Οκτώβριο 2021 για τη ναυπήγηση του νέου σκάφους που θα αντικαταστήσει το “ΚΑΛΥΜΝΟΣ ΣΤΑΡ” και μόλις μετά από μία εβδομάδα ,προχώρησε στην ακύρωση του προσυμφώνου πηγαίνοντας σε άλλο Ναυπηγείο. Έκτοτε έχουν περάσει 33 μήνες και το σκάφος ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί και στην κυριολεξία λιάζεται στον εξωτερικό χώρο του Ναυπηγείου!
H συμφωνία ναυπήγησης του νέου σκάφους της οικογένειας Χατζηιωάννου με το Ναυπηγείο OCEAN υπογράφηκε στις 14 Σεπτεμβρίου 2022,με συμβατικό χρόνο ολοκλήρωση 12 μήνες. Με καθυστέρηση 2 μηνών το σκάφος ολοκληρώθηκε (γάστρα) και στις 3 Δεκεμβρίου 2023 “έπεσε” στη θάλασσα ,στο Λαύριο και ρυμουλκούμενο μετακινήθηκε στην Κάλυμνο.


Στην Κάλυμνο πραγματοποιήθηκαν οι υπόλοιπες εργασίες ολοκλήρωσης της ναυπήγησης του με συνεργεία αποκλειστικά από το νησί.To design όλων των εσωτερικών χώρων ,επιμελήθηκε και κατασκεύασε η εταιρεία του Αγαπητού Σκουμπουρδή. Ναυπηγός ήταν το γραφείου του Βασίλη Ψαρομπά και των συνεργατών του. Επίσης εργάστηκαν διάφορα συνεργεία ,ηλεκτρολόγου, υδραυλικού, μηχανικού κ.α, για να ολοκληρωθεί το σκάφος. Οι εργασίες στην Κάλυμνο διήρκησαν 4 μήνες ενώ αρκετός χρόνος χρειάστηκε για να διεκπεραιωθούν και οι γραφειοκρατικές διαδικασίες, για επιθεωρήσεις και έκδοση προβλεπόμενων εγγράφων αξιοπλοΐας, ώστε το σκάφος να είναι έτοιμο για να ξεκινήσει τα ταξίδια του.
Χαρακτηριστικά σκάφους
Τύπος: Ε/Γ – Τ/Ρ. Θα χρησιμοποιηθεί ως ημερόπλοιο για εκδρομές τους καλοκαιρινούς μήνες
Υλικό Κατασκευής: GRP ΠΛΑΣΤΙΚΌ
Αρ. Μηχανών: 2 DAEWOO
Ολικό Μήκος: 32, 90m
Ολικό Πλάτος: 8 m
Ταχύτητα: Μέγιστη 19 μίλια – Υπηρεσιακή 17 μίλια.
Επιβάτες: 300
Διαθέτει: Γέφυρα με υπερσύγχρονα μέσα πλοήγησης- μοντέρνους και άνετους εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους, 2 εντυπωσιακά μπαρ, μαγειρείο, σύγχρονες τουαλέτες (3 ανδρών και 3 γυναικών)
Οικονομικά στοιχεία:
Εργασίες Ναυπηγείου -γάστρα: 400-450.000 ευρώ
Δύο μηχανές DAEWOO ,με περιφερειακά: 180.000 ευρώ
Εξοπλισμός και λοιπές εργασίες που έγιναν στην Κάλυμνο: από 620-670.000 ευρώ
Συνολικά το κόστος ναυπήγησης του σκάφους θα κυμανθεί από 1.200.000 έως 1.300.000 ευρώ
To Kalymnos News και οι συνεργάτες του να ευχηθούμε στους αδελφούς Χριστόδουλο και Κώστα Χατζηιωάννου και στη μητέρα τους και στήριγμα τους κυρά Καλλιόπη, ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ και πάντα τέτοια.
Δείτε το όμορφο και αισιόδοξο video που ετοίμασαν η Μπέττυ Μαΐλλη και ο Μάμας Χαραμαντάς