Όπως είχαμε γράψει στο Kalymnos News σε δημοσίευμα μας στις 10 Σεπτεμβρίου 2024, η σύνδεση Ψερίμου με Κάλυμνο και Μαστιχάρι θα πραγματοποιείται με περισσότερα δρομολόγια όλο το χρόνο. Στα σταθερά δρομολόγια που θα συνεχίσει να εκτελεί το “ΜΑΝΙΑΪ” έρχονται να προστεθούν νέα και περισσότερα για όλο το χρόνο.
Συγκεκριμένα από το ΥΝΑΝΠ με αποφάσεις που υπέγραψε σήμερα Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2024 ο Υπουργός Χρήστος Στυλιανίδης εγκρίθηκαν :
- Κατακύρωση των αποτελεσμάτων του ανοικτού, δημόσιου, διεθνούς, αρχικού μειοδοτικού διαγωνισμού για την εξυπηρέτηση της δρομολογιακής γραμμής «ΜΑΣΤΙΧΑΡΙ ΚΩ – ΨΕΡΙΜΟΣ – ΚΑΛΥΜΝΟΣ και επιστροφή», με την εκτέλεση πέντε (05) δρομολογίων την εβδομάδα καθ’ όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου, από Δευτέρα έως Παρασκευή, έναντι μισθώματος επτακοσίων ευρώ (700,00€), ανά πλήρες δρομολόγιο, μη συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α., το οποίο υπόκειται σε κάθε νόμιμη κράτηση, στη νόμιμα εκπροσωπούμενη εταιρεία με την επωνυμία «ΛΑΦΑΣΙ Ν.Ε.», με το Ε/Γ-Δ/Ρ «ΗΛΙΑΣ Τ» Ν.ΚΑΛΥΜΝΟΥ 613 και πλοίο αντικατάστασης το
Ε/Γ-Ο/Γ-Δ/Ρ «ΟΛΥΜΠΙΟΣ ΕΡΜΗΣ» Ν. Κω 17. Η ανάδοχος εταιρεία υποχρεούται στη δωρεάν μετακίνηση των κατοίκων της Ψερίμου από και προς Κάλυμνο και Μαστιχάρι Κω - Κατακύρωση των αποτελεσμάτων του ανοικτού, δημόσιου, διεθνούς, αρχικού μειοδοτικού διαγωνισμού για την εξυπηρέτηση της δρομολογιακής γραμμής “ΚΑΛΥΜΝΟΣ –ΨΕΡΙΜΟΣ – ΜΑΣΤΙΧΑΡΙ ΚΩ” και επιστροφή», με την εκτέλεση ενός (01) δρομολογίου την εβδομάδα καθ’ όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου, έναντι μισθώματος χιλίων οκτακοσίων ογδόντα τεσσάρων ευρώ (€ 1.884,00), ανά πλήρες δρομολόγιο, μη συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α., το οποίο υπόκειται σε κάθε νόμιμη κράτηση, στην εταιρεία «ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΑΣΤΙΧΑΡΙ», εφοπλίστρια του Ε/Γ-Ο/Γ-Δ/Ρ «ΟΛΥΜΠΙΟΣ ΕΡΜΗΣ» Ν. Κω 17 και με πλοίο αντικατάστασης το Ε/Γ-Δ/Ρ «ΗΛΙΑΣ Τ» Ν.ΚΑΛΥΜΝΟΥ 613. Η ανάδοχος εταιρεία υποχρεούται στη δωρεάν μετακίνηση των κατοίκων της Ψερίμου από και προς Κάλυμνο και Μαστιχάρι Κω
Τις αμέσως επόμενες ημέρες αναμένεται να υπογραφούν οι συμβάσεις και να ξεκινήσουν τα δρομολόγια
Να σημειώσουμε ότι η ΑΝΕ Καλύμνου συμμετείχε στο εν λόγω διαγωνισμό, με φάκελο που είχε κατατεθεί από την προηγούμενη διοίκηση Θανάτση, με το ΚΑΛΥΜΝΟΣ ΝΤΟΛΦΙΝ, για τις 2 παραπάνω δρομολογιακές γραμμές. Η ΑΝΕΚ αποκλείστηκε από το διαγωνισμό, καθόσον είχε δηλωθεί ως σκάφος αντικατάστασης το υπό ναυπήγηση ημιτελές σκάφος, που μάλιστα του είχαν δώσει και το όνομα “ΚΑΛΥΔΝΑ”!