Τροποποίηση ημερομηνίας διεξαγωγής του ανοικτού δημόσιου διεθνούς αρχικού μειοδοτικού διαγωνισμού δρομολογιακής περιόδου 2024-2025, για 74 δρομολογιακές γραμμές.

317

Με απόφαση που υπογράφει ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Χρήστος Στυλιανίδης, τροποποιείται η ημερομηνία διεξαγωγής του ανοικτού δημόσιου διεθνούς αρχικού μειοδοτικού διαγωνισμού δρομολογιακής περιόδου 2024-2025, για 74 δρομολογιακές γραμμές.

 Ο διαγωνισμός αρχικά είχε οριστεί να διεξαχθεί την 15η Νοεμβρίου 2024 , ημέρα Παρασκευή και ώρα 10:00 π.μ. στο κτίριο του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής (Ακτή Βασιλειάδη – Πύλες Ε1-Ε2), παρουσία της προβλεπόμενης Επιτροπής. 

Με τη νέα απόφαση τροποποιείται και ορίζεται ως ημερομηνία η 13 Δεκεμβρίου 2024 και ώρα 10.00 πμ.

Δείτε ολόκληρη την προκήρυξη πατώντας εδώ

Να σημειώσουμε ότι η τροποποίηση της ημερομηνίας διεξαγωγής ,κατά ένα μήνα περίπου, επιβλήθηκε κατόπιν της υπ΄αριθ.Α821/2024/4-11-2024 απόφαση τους 5ου Κλιμακίου της Ενιαίας Αρχής (Ε.Α.ΔΗ.Σ.Υ.) μέχρι να συζητηθούν προδικαστικές προσφυγές που υποβλήθηκαν.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Kalymnos News ,πρόκειται για  προδικαστικές προσφυγές που κατατέθηκαν  ενώπιον του 5ου  Κλιμακίου της Ε.Α.ΔΗ.ΣΥ. των εταιρειών «ΚΙΑΡΑ Ν.Ε.» και «JUMBO JET N.E.» κατά της αριθ. 2252.1.1/73526/24/ 15 Οκτωβρίου 2024 Προκήρυξης του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής (Αρχηγείο Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής, Κλάδος Ναυτιλίας, Διεύθυνση Θαλάσσιων Συγκοινωνιών, Τμήμα Β’) με θέμα «Προκήρυξη ανοικτού διεθνούς αρχικού μειοδοτικού διαγωνισμού για την εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών με σύναψη σύμβασης ή συμβάσεων ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας δρομολογιακής περιόδου 2024 – 2025», με αίτημα την ακύρωσή της, λόγω αντίθεσης με το νόμο και τις γενικές αρχές του δικαίου:

α) των όρων της παραγράφου 20 του Παραρτήματος Ι οι οποίοι αφορούν την Κατηγορία 3 στην οποία καθιερώνεται ως κριτήριο πρόκρισης και επιλογής το νεότερο ηλικιακά κυρίως προσφερόμενο πλοίο(σελ. 21 της Προκήρυξης),

β) των όρων της παραγράφου 20 του Παραρτήματος Ι οι οποίοι αφορούν τα νέα ηλικιακά όρια για την κατηγοριοποίηση των πλοίων (σελ. 22 έως 24 της Προκήρυξης), καθώς και

γ) των όρων του Παραρτήματος IV βάσει των οποίων ορισμένες άγονες γραμμές προκηρύσσονται μόνο για πλοία Κατηγορίας 3.

δ) κάθε άλλης συναφούς, προγενέστερης ή μεταγενέστερης, πράξης ή παράλειψης της αναθέτουσας αρχής. όπως αυτή περιήλθε στην ΔΘΣ, και παρακαλούμε για την ενημέρωσή σας

Προδικαστικές προσφυγές που η τύχη τους ενδιαφέρει και την ΑΝΕ Καλύμνου αναφορικά με την κατάργηση ή μη του όρου με τον οποίο καθιερώνεται ως κριτήριο πρόκρισης και επιλογής το νεότερο ηλικιακά κυρίως προσφερόμενο πλοίο